Welkom!

Welkom!

Welkom bij Morrison’s closet, mijn blog over alles wat mij als Morrison’s mama bezig houdt. Naast Morrison’s mama ben ik ook de mama van de twee meiden. Samen met papa Nel vormen wij een normaal gezin die alles net even anders doen. Onze opvoedstijl heeft veel overeenkomsten met natuurlijk ouderschap/attachement parenting, waarbij we een goede hechting en veilige basis heel belangrijk vinden. Daardoor draag ik Morrison veel in draagdoeken en ergonomische dragers. Daarover meer in de blogs die zullen volgen!

Verder gebruik ik wasbare luiers, en ben ik verslaafd aan wollen (onder) kleertjes, jumpsuits van scandinavische merken en retro outfitjes. Laat ik houten speelgoed niet vergeten, daar hebben we steeds meer van. Daar proberen we op montessori geïnspireerde dingen mee te doen.

Kortom, genoeg om over te bloggen 🙂

2 thoughts on “Welkom!

  1. Wat ontzettend leuk Sammy, Ik weet zeker dat jij en Jouw manier een inspiratie bron zal zijn voor vele andere ouders. Liefs van Nad.

  2. Sinds kort een nieuw merk wasbare luiers ontdekt, chocododa! Enneh is bzc niks voor jou? Owen is nu met bijna 1,5 jaar oud ook al bijna zindelijk…..
    Groetjesz Didi

Leave a comment